Retourneren

Heb je wijn gekocht en voldoet het product niet aan de eisen die je ervan mag verwachten? Bijvoorbeeld een kurk klacht of een andere afwijking aan de wijn. Dan kun je de fles aan Wijnflestijn retourneren. Voorwaarden zijn:

• De fles nog voor minimaal 3/4 vol is

• De fles niet gebroken is

• De fles niet langer dan twee maanden geleden is aangekocht

• De factuur dient te worden getoond

• Eventuele retourkosten worden niet vergoed

Wijnflestijn zal de fles beoordelen en bij gebleken kurk of afwijking, een nieuw product retour zenden of desgewenst je betaling binnen 5 dagen terugstorten. Eventuele verzendkosten, in geval van een terechte herroeping, worden door Wijnflestijn vergoed. Over het retourneren en de gewenste oplossing zullen we van te voren contact met elkaar hebben. Let op, uitsluiting herroepingsrecht: over smaak valt niet te twisten. Als je de wijn ‘niet lekker’ vindt is dat geen reden om de wijn te retourneren.